Komunikacja w zespole. Jak manager może o nią zadbać?
1129
post-template-default,single,single-post,postid-1129,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1400,qode-theme-ver-16.8,qode-theme-bridge,disabled_footer_top,disabled_footer_bottom,qode_advanced_footer_responsive_1000,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.2,vc_responsive

Jak manager może zadbać o dobrą komunikację w zespole?

autor:
Jolanta Jastrzębska
Career & Talent Development Expert

Komunikacja jest podstawą do tworzenia relacji między ludźmi. Często zapominamy, że to proces nie tylko w jedną stronę, czyli w stronę odbiorcy. Aby komunikacja zaistniała, odbiorca musi nas też usłyszeć i zrozumieć.
Jakie mogą być przeszkody? W jaki sposób manager może pracować nad dobrą komunikacją w zespole?

artykuł Jolanta Jastrzębska w hrstandard.pl

https:/https://hrstandard.pl/2019/01/16/komunikacja-w-zespole.html